18 Octombrie 2021
BAT România a lansat recent o invitație la parteneriat pentru atingerea obiectivelor sale ambițioase privind protejarea mediului; platforma pentru înscriere rămâne deschisă până pe 20 noiembrie;
BAT a anunțat noile sale obiective pentru protejarea mediului, precum:
o zero emisii de dioxid de carbon la nivelul întregului lanț valoric până în 2050;
o 100% energie regenerabilă până în 2030;
o toate centrele de producție 100% certificate de către Alliance for Water Stewardship (AWS) până în 2025;
o niciun deșeu rezultat din activitatea centrelor de producție să nu mai ajungă în gropi de gunoi până în 2025.
Noile obiective sunt vitale pentru atingerea unui viitor mai bun (A Better Tomorrow™) pentru toate părțile interesate
BAT crede în dezvoltarea unor parteneriate durabile, precum și în susținerea partenerilor săi comerciali, a inițiativei și a inovației în afaceri
București, 19 octombrie 2021 – Potrivit angajamentului asumat pentru o dezvoltare sustenabilă a afacerii sale, BAT a dezvoltat recent programul „Fii furnizor”, cu intenția de a-și deschide porțile către soluții inovatoare și oportunități de parteneriat care să contribuie la materializarea ambiției companiei de a construi un viitor mai bun pentru toate părțile interesate.
Programul a fost demarat în septembrie, iar platforma pentru înscrieri rămâne disponibilă până pe 20 noiembrie. Obiectivul BAT este de a dezvolta parteneriate cu companii și start-up-uri dedicate dezvoltării unor soluții de business inovatoare și durabile, în domenii precum:
soluții inovatoare pentru reducerea consumului de apă;
soluții pentru generarea energiei verzi și reducerea consumului de energie;
managementul sustenabil al deșeurilor industriale;
reutilizarea deșeurilor rezultate în urma procesului de fabricare a produselor din tutun și reintegrarea lor completă în economia circulară
Companiile interesate își pot înregistra propunerile pe platforma disponibilă AICI, până la data de 20 noiembrie. Odată înscrise, echipa BAT va evalua soluția propusă din perspectiva nevoilor de business și a criteriilor de sustenabilitate îndeplinite. Companiile selectate vor fi invitate în mod oficial să se alăture BAT pe drumul către un viitor mai bun. Toate companiile înregistrate trebuie să dețină certificare CE și vor fi incluse într-o bază de date, pentru refeințe ulterioare.
Obiectivele de sustenabilitate ale BAT | În 2020, BAT a anunțat obiectivul de a atinge zero emisii de dioxid de carbon provenite din propriile activități (Scop 1 și 2) până în 2030. Prin noul angajament, BAT își propune să elimine complet și emisiile produse de-a lungul lanțului valoric propriu (Scop 3). Recent, cu ocazia Zilei Acțiunilor Climatice, BAT s-a alăturat campaniei globale susținute de ONU Race to Zero** și se angajează să atingă pragul de zero emisii de dioxid de carbon până în 2050
Radu Dobrescu, Director de Operațiuni pentru Aria Europa centrală și de sud în cadrul BAT, a declarat: ”Fabrica BAT din Ploiești este a doua cea mai mare a grupului din Uniunea Europeană și una dintre cele mai avansate unități de producție din punct de vedere tehnologic, în urma investiției de 500 de milioane de euro de la înființarea sa în 1996. În prezent, peste 1.000 de persoane lucrează în fabrică și peste 60% din producție merge către export în piețe din întreaga lume. Sustenabilitatea este în centrul afacerii noastre și invităm parteneri comerciali concentrați pe inovație și reducerea impactului asupra mediului să ni se alăture în drumul nostru către un viitor mai bun pentru toți.”
Eforturile și angajamentul companiei față de standarde înalte de sustenabilitate au fost recunoscute de instituții independente. Printre acestea se numără includerea companei în Dow Jones Sustainability Index pentru 19 ani consecutiv (BAT fiind singura companie de tutun listată în prestigiosul World Index în 2020), un rating MSCI BBB și un nivel CDP A List.
Înscriere în platforma BE SUPLLIER:
https://bat.eu.brightidea.com/ct/ct_login.php?c=0EABF5AC-B3F3-11EB-B2D0-02FE20D32D18
BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, înființată în 1902. Scopul nostru este de a construi un viitor mai bun prin reducerea impactului afacerii asupra sănătății, ceea ce presupune:
angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus**;
susținerea clară a faptului că țigările provoacă riscuri grave de sănătate și singura modalitate de a le evita este să nu începi să fumezi sau să renunți la fumat;
încurajarea celor care altfel ar continua să fumeze să treacă complet la produse cu risc redus susținut științific**;
urmărirea și comunicarea progresului transformării prin care trecem.
Compania a anunțat ca obiective creșterea numărului consumatorilor de produse cu potențial de risc redus la 50 de milioane până în 2030 și generarea a cel puțin 5 miliarde de lire sterline în venituri din aceste categorii de produse în 2025.
* Țintele anunțate în 2020 sunt: creșterea numărului de consumatori de produse care nu implică ardere la 50 de milioane până în 2030; atingerea pragului de zero emisii de dioxid de carbon pentru Scopurile 1 și 2 până în 2030, concomitent cu accelerarea obiectivelor de mediu existente pentru anul 2025; eliminarea plasticului de unică folosință nenecesar și asigurarea faptului că toate ambalajele de plastic sunt reutilizabile, reciclabile sau compostabile până în 2025
** Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.
Varianta în engleză a mesajului, precum și o serie de clarificări legate de afirmațiile cu privire la viitor (”forward looking statements”) sunt disponibile aici:
https://www.bat.com/group/sites/UK__9D9KCY.nsf/vwPagesWebLive/DOBYXFB5