15 Iulie 2021
În august 2021 începe gloCreativeCamp, un eveniment artistic cu un format inedit și, totodată, un mediu special care le permite muzicienilor să-și dezvolte creativitatea, experiența și sursele de inspirație
3 săptămâni de workshop-uri, sesiuni de creație și jam sessions pe plaja Cochilia din Tuzla, oferite glo™ și Electric Castle
Inițiativa face parte din campania Rebels with a Cause care porneste de la tema FUN & PURPOSE și prin care brandul glo™ și-a propus să susțină comunitatea de artiști din România și responsabilitatea față de mediu și de comunitate
București, 15 iulie 2021: gloTM susține industriile creative și oferă tinerilor muzicieni oportunitatea de a se întâlni în sesiuni de creație, distracție și producție artistică alături de artiși români cunoscuți. Plaja Cochilia din Tuzla va deveni un spațiu incredibil, un mediu special care le va permite muzicienilor să-și dezvolte creativitatea și să se bucure de muzică alături de prieteni și de mentori. Evenimentul se derulează în perioada 20 august – 12 septembrie și este oferit de glo™, în parteneriat cu Electric Castle.
gloCreativeCamp se întâmplă la Tuzla unde, timp de 3 săptămâni, sub conceptul de „retro future”, artiștii participanți vor remixa într-un stil modern hituri vechi pentru a crea ceva nou și inedit. În urma workshop-urilor creative, la finalul fiecărei săptămâni va rezulta o melodie nouă, care va fi înregistrată pe discuri de vinil realizate din plastic reciclat.
Fiecare săptămână va avea o tematica muzicală diferită: muzică indie – rock, muzică hip-hop & trap și muzică disco. Tot în fiecare săptămână se vor acorda locuri pentru muzicienii care își folosesc arta pentru a susține ceea ce cred și sunt capabili să schimbe perspective prin lucrările lor – acei Rebeli cu cauză, susținuți de glo în cadrul campaniei derulate în acest an.
Tinerii artiști catre își doresc să se bucure de o experiență de vară și creație alături de glo™ în Tuzla se pot înscrie la gloCreativeCamp până pe data de 19 iulie prin completarea formularului disponibil: https://gl0.me/3hznR8B.
„Ne bucurăm să fim din nou alături de partenerii de la Electric Castel și să oferim artiștilor români un spațiu în care să își manifeste talentul, dar și apetitul pentru distracție și cunoaștere facilitate de experiența unei tabere creative. gloCreativeCamp duce mai departe campania Rebels with a Cause în susținerea comunităților de artiști, din convingerea noastră că arta va fi întodeauna un limbaj comun pentru performanță, inovație și un viitor mai bun”, a declarat Raluca Răchițeanu, senior manager glo în cadrul British American Tobacco România.
În luna mai, BAT a lansat campania Rebels with a Cause, o inițiativă menită să susțină artiștii din România și să genereze noi perspective. Primul proiect al campaniei a fost proiectul „Eco Graffiti”, un proiect prin care BAT și-a propus să transforme 1000 de metri de ziduri din București în picturi ecologice, care pot purifica aerul din jur și aduce laolaltă comunitatea în jurul experiențelor artistice.
BAT a devenit în 2020 cel mai mare contribuabil din România, după ce a plătit circa 9,6 miliarde lei către bugetul de stat.
BAT este liderul pieței tutunului din România, cu o cotă de peste 50%
BAT România are peste 3.000 de angajați și creează alte 30.000 de locuri de muncă pe lanțul de distribuție și aprovizionare
BAT a lansat în România în decembrie 2017 dispozitivul glo, cel mai inovator produs al companiei care încălzește, nu arde tutunul
BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, al cărei
obiectiv declarat este de a construi un viitor mai bun (A Better Tomorrow™) prin
reducerea impactului asupra sănătății, ceea ce presupune angajamentul de a oferi
consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus*. Compania continuă
să susțină clar că țigările cauzează riscuri majore la adresa sănătății și că singura
modalitate prin care acestea pot fi evitate este renunțarea la fumat. BAT îi încurajează
pe cei care continuă să fumeze să facă trecerea complet la alternativele cu risc redus
dovedit științific*. BAT se transformă într-o companie cu mai multe categorii de
bunuri, axată pe consumatori și pe produse. BAT are peste 55.000 de angajați și
operează în peste 180 de țări, cu 11 milioane de puncte de vânzare și 45 de fabrici în 43
de piețe. Portofoliul strategic al companiei este alcătuit din mărcile sale globale de
țigări și o gamă tot mai mare de produse cu riscuri reduse*.
Noile categorii de produse. Acestea includ țigări electronice, produse de încălzire a
tutunului, produse moderne pentru uz oral, inclusiv produse cu nicotină pentru uz
oral fără tutun, precum și produse orale tradiționale, cum ar fi snus și snuff umed. În
2020, BAT a avut 13,5 milioane de consumatori de produse care nu ard tutunul, o
creștere de 3 milioane față de anul precedent. Grupul BAT a generat venituri de 25,8
miliarde GBP în 2020 și profit din operațiuni de 9,9 miliarde GBP.
* Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență