Bucureștiul prinde culoare printr-o expoziție care îmbină natura și arta, într-o campanie susținută de glo™
1000 de metri pătrați de ziduri abandonate vor deveni opere de artă cu rol de purificare a aerului

12 Mai 2021

28.05.2021 – Aproape 1.000 de metri pătrați de ziduri abandonate vor fi transformați în opere de artă de către 6 tineri artiști români, în cadrul campaniei ”Eco Graffiti / Rebels with a Cause”, susținută de glo. Picturile murale vor fi realizate într-unele dintre cele mai aglomerate zone ale Capitalei și vor avea rolul de purificare a aerului. Artiștii vor folosi exclusiv materiale eco: 25% vopsea care purifică aerul, 75% vopsea ecologică, mușchi verde și lămpi cu încărcare solară. Fiecare pictură murală va avea capacitatea de purificare a circa 4 copaci maturi, cu frunziș des.

Rebels with a cause este o inițiativă menită să susțină comunitatea artistică din România prin diferite proiecte menite să genereze noi perspective și sensuri, sub umbrela #breakbinary. Proiectul Eco Graffiti pornește de la tema FUN&PURPOSE și susține tineri artiști în crearea unor murale de graffiti care reflectă un act distractiv de rebeliune, libertatea de a experimenta, dar și ceva mai mult: asumarea unui scop pentru binele general, al mediului și al comunității din care facem parte. Realizarea acestor murale din materiale eco și naturale reprezintă implicarea asumată de companie în dezvoltarea sustenabilă a comunității și în generarea unor experiențe artistice speciale.

Obiectivul campaniei este crearea unui cadru cât mai viu și dinamic de expunere a artei în spațiul public al orașului și al comunității, prin transformarea spațiilor gri și amorțite în experiențe artistice vii și colorate, apte să redea spațiul comunității și membrilor ei, nu doar prin culoare și emoție artistică, ci și prin elemente eco și naturale, un adevărat spațiu verde menit să contribuie la protejarea mediului și a calității vieții. Lucrările realizate în cadrul proiectului Eco Graffiti vor fi disponibile pe pagina de Instagram @glo_romania începând cu 28 mai 2021.

”Eco Graffiti înseamnă pasiune pentru artă și grijă pentru mediu, o călătorie în care glo s-a îmbarcat pentru a reda orașul comunității, într-un moment în care ne este atât de dor să fim din nou împreună. Iar vopseaua purificatoare folosită pentru realizarea picturilor murale este încă o dovadă că tehnologia ne poate schimba viața în bine, reducând riscurile la care ne expunem în fiecare zi”, a declarat Alina Câmpanu, senior brand manager glo în cadrul British American Tobacco România.

Proiectul Eco Graffiti se bucură de prezența a 6 artiști creatori de conținut graffiti, care vor crea într-un stil #breakbinary opere de artă într-o expoziție publică de graffiti și plante, ilustrații extravagante și vopsea ecologică, instalații grandioase și aer curat. Practic, 6 teme cu spirit break binary inspiră transformarea spațiilor publice gri în capodopere instagramabile:

  • E viață pe net

  • Nimeni Celebru

  • Tânăr cu Experiență

  • Singur cu Tine

  • E Viață pe Net

  • FOMO să-mi fie dor

Artiști precum Inna, Speak, Cătălin Bordea și Macanache suțin și ei inițiativa Eco Graffiti, menită să înfrumusețeze orașul, să susțină industriile creative, să readucă la viață locații abandonate și, nu în ultimul rând, să ofere un spațiu de joacă artistică cu sens benefic pentru mediu.

Despre BAT

BAT este o companie de top, cu mai multe categorii de bunuri de larg consum, înființată în 1902. Scopul nostru este de a construi un viitor mai bun prin reducerea impactului afacerii noastre asupra sănătății, ceea ce înseamnă următoarele:

  • angajamentul de a oferi consumatorilor adulți o gamă variată de produse cu risc redus****;

  • vom continua să spunem clar că țigările reprezintă un risc pentru sănătate și singura cale de a evita acest risc este să nu te apuci de fumat sau să renunți;

  • încurajarea celor care continuă să fumeze să treacă complet la alternative cu un risc redus dovedit științific****;

  • comunicarea progresului privind transformarea noastră.

Compania a anunțat ca obiective creșterea numărului consumatorilor de produse cu risc redus la 50 de milioane până în 2030 și generarea unor venituri de cel puțin 5 miliarde de lire sterline din această categorie până în 2025.

Note

* Obiectivele fundamentate științific trebuie să reprezinte reducerile necesare pentru a restricționa încălzirea globală la 1,5 grade Celsius față de nivelurile preindustriale. BAT se angajase anterior în atingerea unor obiectve bazate pe știință aliniate la ținta de 2 grade Celsius și are obiective de atingere a neutralității emisiilor de carbon privind toate operațiunile sale până în 2030 și pe lanțul valoric până în 2050. Acestea vor fi realiniate la ținta de 1,5 grade Celsius și vor include criterii net-zero și definiții.
**Conform Science Based Targets Business Ambition for 1.5C Campaign
*** Bazat pe prognozele interne de vânzări ePod, ePen, eTank mini, Alto și consumabile (calculate în martie 2021) pentru 12 luni începând cu aprilie 2021
****Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență.
† Produsele noastre vândute în SUA sunt supuse reglementării Agenţiei americane pentru Alimente şi Medicamente (FDA) și nu vor fi formulate revendicări cu risc redus cu privire la aceste produse fără aprobarea FDA.

(18+) glo™ este un produs cu risc redus* destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină *Bazat pe dovezile existente și presupunând o trecere completă de la fumat la aceste produse. Aceste produse nu sunt lipsite de risc și provoacă dependență”

BAT
Twitter

BAT
LinkedIn

BAT
YouTube

BAT
Global Careers