16 Februarie 2019
București, 16 februarie 2019: British American Tobacco (BAT) anunță un nou parteneriat global cu McLaren, care are la bază ambițiile comune ale celor două companii în domeniul înaltei tehnologii și inovației.
Parteneriatul multianual, denumit „A better tommorow”, vizează accelerarea agendei BAT de transformare a tutunului în centrul căreia se află angajamentul companiei de a furniza un portofoliu de produse cu potențial de risc redus, care poate oferi perspectiva unui viitor mai bun consumatorilor.
Ca parte a acordului, BAT va lucra în strânsă colaborare cu McLaren Applied Technologies, cu care va împărtăși expertiza în domeniul tehnologiei, inclusiv în ceea ce privește bateriile, tipurile de materiale avansate ce pot fi folosite în fabricarea produselor și design. Cele două companii vor face schimb de idei în domeniul bunelor practici, proceselor, inovației, expertizei și experienței.
Prin ambiția sa de a transforma tutunul, BAT își propune să ofere consumatorilor variante mai puțin riscante de produse care conțin tutun și nicotină. Acest parteneriat oferă BAT o platformă care va ajuta la accelerarea acestei călătorii și este o nouă dovadă a angajamentului BAT față de reducerea riscurilor asociate fumatului.
Parteneriatul reunește două companii cu o pasiune comună pentru tehnologie, inovație și design, precum și dorința clară de a contribui la o schimbare semnificativă și de impact prin intermediul afacerilor lor.
Ca partener global al McLaren Formula 1, marca BAT va fi prezentă și pe mașinile echipei pe tot parcursul sezonului, în conformitate cu reglementările și legislația în vigoare. Noua platformă a BAT „A better tommorow” a fost lansată o odată cu prezentarea mașinii McLaren pentru sezonul 2019.
Pe marginea parteneriatului, Kingsley Wheaton, Chief Marketing Officer BAT a declarat:
„Suntem extrem de mândri și entuziasmați de acest nou parteneriat, care ne permite să accelerăm ritmul în care inovăm și ne transformăm. Parteneriatul ne oferă o platformă cu adevărat globală cu ajutorul căreia să promovăm produsele cu potențial de risc redus, între care Vype, Vuse și glo. În cele din urmă, inovația și tehnologia ne vor sprijini în crearea unui viitor mai bun pentru consumatorii noștri din întreaga lume”.
Zak Brown, director executiv al McLaren Racing, a declarat:
„Urăm bun venit BAT în echipa McLaren și susținem ambiția lor de a genera o schimbare semnificativă și durabilă prin inovație. Ambiția de transformare a BAT stă la baza acestui parteneriat și suntem încântați să împărtășim experiența și expertiza noastră pentru a-i susține în accelerarea acestui proces”.
British American Tobacco (BAT) este o companie globală de produse de larg consum, care furnizează produse către milioane de consumatori din întreaga lume. BAT are peste 55.000 de angajați, fiind lider de piață în peste 55 de țări și având fabrici în 42 de țări.
Portofoliul strategic al BAT este alcătuit din mărci globale precum și o gamă tot mai mare de produse cu potențial de risc redus, care include țigări electronice și produse care încălzesc tutunul, precum și produse cu nicotină pentru uz oral, cu sau fără tutun, cum ar fi snuff, snus și săculețe cu tutun care nu conțin tutun. Aceste produse cu potențial de risc redus sunt disponibile în prezent în 28 de țări din întreaga lume, urmând a fi lansate și în alte piețe.
Compania are o capitalizare de aproximativ 61,7 miliarde de lire sterline.